Légy egészséges: Kívül és belül is! : Interjú Molnár – Jilek Viktóriával a Viktoria Jilek Bio Beauty & Health Care márka tulajdonosával

 Természetgyógyászként, fito- és aromaterapeutaként nagyon fontos számodra az, hogy a külső megjelenésünk és bőrünk egészsége összhangban legyen lelkünk épségével. Az általad alapított Viktoria Jilek Bio Beauty & Health Care márka is pont ezt képviseli.

Manapság sokszor hajlamosak vagyunk elfelejteni azt, hogy a külső szépség belülről fakad. A Viktoria Jilek Bio Beauty különleges termékei azonban segítenek abban, hogy szem előtt tartsuk az előbb említett állítást. – Interjúnkban Viki fog elkalauzolni minket, mindezen teória rejtelmeibe.

Szakmád elvégzése után, mi motivált abban, hogy létrehozd a márkát?

,, Több tényező is motivált a vállalkozásom megalapítása során. Az egyik legfontosabb szempont a hitelesség volt, hogy minden általam tett állítás szakmailag valós háttérrel rendelkezzen és ne egy marketing fogás legyen. Ezt egyfajta stabil kapaszkodónak szánom, hogy egy vásárlónak ne kelljen megkérdeznie, hogy valóban bio a termékem, valóban fenntartható a csomagolás, valóban segítséget nyújthatnak a gyógynövények és azok kivonatai.

A másik kiemelkedő szempont a személyes törődés, ugyanis egy tömeggyártott termék esetében nincs lehetőséged elmondani a problémáidat vagy kérdéseket feltenni. A legtöbbször random jelleggel keresnek bőrápolási terméket maguknak a nők, míg nálam segítséget kapnak egy rutin kialakításához, ami nekik megfelelő, illetve olyan, és csakis annyi terméket, amire valóban szükségük van.’’

Szerinted, mi a Viktoria Jilek Bio Beauty & Health Care márka legfőbb különlegessége?

,, Bár online értékesítek, mégis sikerült elérnem azt, hogy személyes kapcsolatom legyen a vevőimmel és bármikor megkereshetnek a kérdéseikkel legyen szó bőrápolásról vagy egészségügyi témáról. Nagy örömmel tölt el ez az eredmény, mert jelentős bizalmat jelent az irányomba és célom is, hogy azok, akik megszerették a termékeimet otthonra leljenek nálam.

Szintén különlegesség, hogy egy profil alatt szerepet kapnak a kozmetikumok mellett a gyógynövények, az illóolajok, az egészséges táplálkozás, az általános jó közérzet és az ehhez fűződő gyakorlati tudás átadása az események alkalmával.”

Előbbi válaszodból már tudhatjuk, hogy mennyi mindennel foglalkozik a márka; hiszen az illóolajok és a kozmetikumok, sőt még az egészséges táplálkozás nagykövetei is megjelennek repertoárotokban.

Neked, melyik termék a személyes kedvenced?

,, Minden termékemhez egy kedves emlék fűz, így mindegyiket szeretem! Személy szerint négy olyan termékem van, ami mindig megtalálható a táskámban vagy a fürdőszoba polcon: a Feketekömény & Szőlőmag arckrém, az Intenzív Regeneráló Balzsam, A Bio C-vitaminos Feszesítő szérum és egy illóolaj keverék roll-on üvegben.”

A márka fenntartása mellett, személyes tanácsadásokat is tartasz, a bőrápolást illetően. Melyik az a kérdés, amit a legtöbben tesznek fel, egy ilyen tanácsadás során?

,, A személyes tanácsadás egy nagyon különleges folyamat, amit nehéz lenne pontosan leírni, ugyanis a bőrtípus meghatározás és az ahhoz szükséges otthoni arcápolás maga nem egy hosszú folyamat, még akkor is, ha valamilyen bőrbetegségről van szó. Ezzel kapcsolatban elsősorban az aktuális trendekről kérdeznek: Bőrradírozás, hámlasztás vagy éppen egy sokat hallott alapanyagról.

Az a tapasztalatom, hogy leginkább a lelki és fizikai problémák jönnek elő gyakrabban és ahhoz keresnek megoldást, kiegészítő eszközt vagy iránymutatást a vendégek. Ez azért is fontos, mert gyakori eset, hogy a bőrminőség romlása mögött valamilyen belső, tartósan fennálló probléma rejlik. ’’

 

Reméljük, hogy a Ti érdeklődéseteket is felkeltette a Viktoria Jilek Bio Beauty and Health Care márka, és szívesen látogatnátok el Vikihez, akár egy személyes tanácsadásra!

A márka termékeit pedig megtalálhatjátok webshopján, illetve Budapesten, az egyedülálló B72 Stúdióban.